Post by niniriredist on Feb 20, 2022 2:15:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lep\u0027s World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lep\u0027s World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler primogems hacka ▞▞▞
▞▞▞ Lep\u0027s World 2022 version ▞▞▞
Jättekul, men laggar ibland och en gång blev jag helt osynlig - Superskumt ! O.o
Trevlig
Jag gillar det här spelet | det här spelet är väldigt intressant ....👍
Lep's World આર્કેડ vhvf
Kul men tråkigt i längden.
Detta var ett av mina favoritspel i min barndom
Leps World. « Back to Gallery · Kommentera. Image navigation. « Föregående. Kommentera Avbryt svar. E-postadressen publiceras inte.
Liknar gammla super mario, helt okej tidsfördriv.
Man blir sur när man dör
Helt ok spel
Ladda ner Lep's World på Android - MobFan
Lep's World Arkadne igre rum
Detta hämtar uppenbarligen inspiration från Mario, men gör sin egen grej och får sig att sticka ut. Kontrollerna är flytande, nivådesignen är rolig och spelandet tar tillsammans en rolig snurr på klassiska 2d Mario-spel. Det är inte bara en klon, som "Bob's World" och den hade uppenbarligen massor av kvalitet i sig. Åh, och det finns knappt några tillägg! Du hittar bara snabba bilder, och du kan välja att ha en för att få saker, men det är valfritt.
Helt enkelt ett äventyr som balanserar kul och utmaningar bra
Helt okej
Inte tästat änu. Men tror 3 *
Bra kvalete men ta lite lång tid
Bästa plattformsspelen på Android! Prinsessan av Underlandet har blivit kidnappad av den onda trollkarlen! Hjälp Lep och hans vänner att rädda henne. SPELA som Lep som måste övervinna hinder och besegra fiender för att hitta sitt guld. HOPPA och SPRING genom spännande nivåer och upptäck hisnande platser med massor av gömställen. "Lep's World" är ett legendariskt plattformsspel, med nästan 250 miljoner nedladdningar! Så var med på det roliga! Var kvick... var snabb... och hjälp Lep att hitta sitt guld. Den är gömd i en rad aw
Mycket bra spel! /A*****, 7 år
Skit kul
Roligt enkelt spel.
Det är ett mycket spännande spel. Det har öken, vatten, land. Jag har gett 4 stjärnor eftersom det har så många tillägg
Generator Mynt Och Ruter Gratis För LEP'S WORLD 2 - Forcozylovers
Lep's World Arcade frwx
jag tycker speletär bh, men den kunde varit bättre......
Väldigt väldigt trevligt jag älskar när jag får se om de inte har några planer
Bra app, kul spel. På ett sätt likt Mario. Lagomt svårt att klara ut spelet, och när man är klar kan man spela ''LP" och vinna saker i spelet. Det dåliga är när man klarat alla banor, då står det bara "coming soon..."
Jag älskar det här spelet men så mycket reklam kan du minska det😄
Johnny Trigger: Action Shooter Akcija gbo
Roligt spel
Förutom de överdrivna annonserna är Lep's World ett fantastiskt roligt spel att spela. Om jag bara kunde köpa spelet för några dollar, bara för att undvika de överdrivna annonserna, skulle jag göra det! Annars är det ett bra spel! För många annonser är lika med en irriterad spelare!
det är ett riktigt trevligt spel och jag gillar det väldigt mycket, det är bara AD som distraherar spelet
Bästa spelet men sista nivån nej nästa
Kul!
Alltid annonser annonser annonser endast annonser 😡😡😡 och endast lila annonser 😡😡😡
Jag älskar det här eftersom spelet är fantastiskt jag älskar det mycket💗💗💗💗😘😘😘😘
Pseudyrias arcadelti - Wikipedia
Det här spelet är bokstavligen den värsta rip off av Mario någonsin. Det är så uppenbart. Bara att titta på bilderna visar hur personen som gjorde detta inte har tillräckligt med kreativitet för att göra sitt eget spel.
Visa foton, profilbilder och album från Lep's World.
Det låter mig arg mycket när jag förlorar och när jag betalar diamant för att spela igen på samma ställe efter att jag spawn jag dog jag tittar på annons efter att jag spawn jag dog också det betyder att du bara vill ta pengar annons tjänar pengar till managar av detta dåligt spel jag gav det 2 stjärnor. Det är roligt och väldigt trevligt men har många dåliga saker. Du kan olny snurra hjulet med wifi varför hur vi olny trycker i botten vi inte tittar på annons eller något med nätverk så det var därför jag gav det 2 stjärnor och det är så dyrt att allt är dyrt. Tack
Det är ett utmärkt spel, men det finns många saker som går förlorade, åtminstone potterna med guld, de ber om 9 och uppenbarligen de andra 2 återstående är förlorade, eftersom de hela tiden samlas in 11