Post by niniriredist on Feb 20, 2022 2:09:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit äärettömät kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Brain Test: Tricky Puzzles 2022 version ▞▞▞
hauskan ajan tappaja, mutta mainokset, kulta, mainokset. sen vastenmielistä. ja automaattinen viestisi ei auta. et edes korjaa peliä.
Itse sovellus on loistava, 5 tähteä. Mainokset ovat järjettömiä, aina kun vastaan johonkin, tulee vain uusi mainos.
Hyvä peli. Aivan liikaa mainoksia. Mainoksia jokaisen tason jälkeen. Onneton.
Loistava peli aluksi sain F matematiikan kokeesta, kun olen pelannut viikon, nyt sain A+
kuten aivojumppaajat. vihaan sitä, että sinun on maksettava viikoittainen summa lisäysten poistamiseksi.
Enemmän mainoksia kuin pelaamista, ja ne on pelattava eri tavoilla ennen ohittamista. Jos haluat lisävinkkejä, katso varmasti joitain mainoksia. Mutta jos yrität ratkaista kaikkia pulmia, mainokset voivat viedä yhtä paljon aikaa kuin pelaaminen.
Mielenkiintoisia pulmia, mutta tämä sovellus on AGRESSIIVINEN mainosten kanssa. Tiedän, että sillä ansaitaan rahaa, mutta pyhä moly lieventää sitä, ainakin anna meille mahdollisuus ohittaa viimeiset. Ei, en puhu mainosvideoista, haluan OHITTAA menneisyydestä, koska en halua katsoa tai olla vuorovaikutuksessa mainittujen mainosten kanssa.
ummm vain 4 tähden ivellä oli tämä sovellus ennen ja siinä oli paljon mainoksia. mutta muuten hyvä peli! Anteeksi, se on lyhyt.
En itse paljoo osaa english mutta mun Äiti osaa
Liikaa mainoksia!! Liian monta!!! Hauska peli, mutta siitä tulee helposti ärsyttävää kaikkien mainosten kanssa. Jokaisella kierroksella on 30 sekunnin mainos, joka sinun on istuttava läpi. Ehdottomasti ärsyttävää
Brain Test: Tricky Puzzles اطلاعات عمومی pmn
Aika köyhää. Mainoksia 10 sekunnin välein. Pahin puoli kuitenkin on pulmat, joita et voi ratkaista. Voit saada vihjeen tai voit ohittaa palapelin - mutta sinulle ei koskaan anneta oikeaa vastausta.
Se on erittäin mukava peli, mutta annoin 3 tähteä, koska se on myös niin vaikeaa. Ja se testaa aivomme, pidän siitä. Ongelma vain, sillä siinä on monta MB:tä, joten 👍.
En maksanut mainoksista, mutta minua pommitetaan jatkuvasti pyyntöillä nähdä mainoksia! Hieno peli, mutta inhoan mainosten inhottavaa määrää!
Brain Test: Tricky Puzzles Παιχνίδια γενικών γνώσεων cta
Cat Jump Trò chơi điện tử ryi
siinä ei ole x-painiketta lisäyksissä, joten et pääse niistä pois, mutta muuten se on hyvä, mutta somwonen pitäisi korjata lisäykset
Hyvä peli, mutta liikaa mainoksia, olisi ollut ok, jos se olisi ollut 10 tason välein, mutta sain 2 mainosta, joiden välissä oli noin 1/2 tasoa. Erittäin ärsyttävää
pelit ovat hyviä, palaan heti takaisin, jos hinta on hyvä
Tämä ei toimi, vaan ohita minut aina
Hieno peli, se haastaa aivoni, pls vähennä idearahoja
Brain Test: Zeka Oyunları Soru Cevap hrla
se todellakin on aivot koettelevaa selvittää asioita toisella tavalla kuin mihin meidät on koulutettu koulussa.😁😁😁 Mutta joskus se on meille liian vaikeaa, mikä saa meidät turhautumaan ja luopumaan pelistä.😭😭😭
Yhä enemmän mainoksia jokaisen pelatun tason jälkeen. Ei kannata hukattua aikaa. Viime kerralla he sanoivat paranevansa, eivätkä mainoksia, valheita!!!!!
niin paljon mainoksia alkaa ärsyttämään 😒
Tämä on todella hieno peli, mutta pärjäisi ilman kaikkia mainoksia... Älkää ymmärtäkö minua väärin, en välitä katsovani mainosta aina silloin tällöin... Ymmärrän, että peli on ilmainen, mutta JOKAINEN mainos kysymys?!? se on aivan liikaa. Valitettavasti joudun poistamaan. 😔
Brain Test: Jogos Mentais Curiosidades iggo
Veli, se on sekava. Ja sinä, y..yy, ET VAIN OPPIA SINUN MITEN TIEDÄT MITEN LÖYDÄ KISSA VINKKIPAINILLA
Rakastan peliä, en vain pidä vihjeistä, koska sinun pitäisi vain pystyä tekemään se itse. En myöskään pidä siitä, että heillä on mainos mainoksen perään ja niin edelleen. muuten on hieno peli
Nautin todella 10 %:sta, mutta olen maksanut 50 %:n alennuksen, se vei rahani, enkä ole saanut mitään, vain sanoo, että lataus sujuu todella hitaasti, en ole saanut mitään siitä, mitä maksin puhelimeni kautta, ja latauksen hidastuminen kestäisi aikoja puhelimeni ei toimi, joten uskon, että minun pitäisi saada rahani takaisin, koska en saanut mitään, ja minun on myös täytynyt poistaa, se oli hieno peli, mutta paljon työtä tarvitsi korjata paljon asioita.
Aivan liikaa mainoksia! Kokeile ainakin peliä ennen kuin päätämme ostaa sen. Poistettu lähes välittömästi.
Aivotesti tämä peli on mahtava. Se on hankalaa, joskus tasosta tulee kovaa, mutta pidän siitä. Tämän pelin päätyttyäni kokeilin aivotestiä 2 ja 3, ne ovat myös hyviä, mutta eivät tarpeeksi hyviä verrattuna Brian testiin 1. Sen taso päättyy 383:een. Toivon, että tekijät lisäävät tasoja tässä pelissä.
Pidän tästä pelistä!! Mutta tässä pelissä mainokset ovat enemmän annettuja kuin kysymyksiä. Jos pelaan 1 tunnin, minulla on vain 20 kysymystä. Mainosten takia. Pyydän teitä poistamaan mainokset.
Se on hyvä peli, mutta aivan liikaa mainoksia! Pidän pelistä ja kuinka hauskaa se on, mutta sinun on poistettava 1/2 mainoksista!!
Älä pidä siitä ollenkaan. Se on erittäin virheellinen, ja vaikka en tekisi mitään, se näyttää minulle mainoksia. Se myös hoitaa tehtävät puolestani
En suinkaan kutsu sitä hankalaksi - se on manipuloivaa ja väärin kielenkäytön kannalta. Se on kuin se huono vihjaileva vitsi, jonka "ystäväsi" kertoo sinulle saadakseen sinut näyttämään hölmöltä.
Hyvä peli, vähän naurua. Mutta 1 mainos per taso, joten käytät enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelaamiseen.
Palapelit voivat olla hauskoja. Mutta mainosten määrä mainosten perään. Se ei ole sen arvoista ollenkaan. Toki voit maksaa mainoksen poistamisesta. Mutta onko se rahan arvoinen, vaikka se olisi myynnissä sovelluksen mukaan? Ei minulle.
nämä pelit ovat velkaa. Pelasin aivotestiä 1,2, nyt pelaan 3:ta jollain tasolla on vaikeaa, mutta pidän tästä pelistä
Hyvä sovellus, mutta liikaa mainoksia. Joillain tasoilla tunnen olevani täysin eksyksissä. On vaikea saada aavistustakaan, mitä voit itse liikuttaa näytöllä.
Joka parin tason jälkeen on mainos. Joten ~ 30 sekunnin välein. Vastaukset ovat typeriä. Pelasin vain 5 minuuttia ja mainokset ärsyyntyin.
Mielestäni peli on hämmästyttävä ja se tekee hyvää aivoille, se on hauskaa ja ainakin se on parempi kuin muut ammuntapelit, siellä ei ole paljon mainoksia ajateltu.
Hyvä peli, mutta paljon lisäyksiä! Rakastan sitä, mutta taidan poistaa sen, en myöskään saa käyttää rahaa videopeliin, joten se ei ole niin hauskaa kuin haluaisin 😕😐 Julian päivästä
Se on todella hauskaa, mainokset ovat niin hulluja yksi mainos, jonka olen katsonut, oli noin 2 tai 3 minuuttia, joten hyvä peli, mutta vaihda mainoksia
siellä ei ole paljon lisäyksiä ja se on hauskaa vain joskus, kun peli on glitchy